אגב כאשר אתם רוכשים ביטוח דירה יציעו לכם קבלו זאת בברכה הוא שווה כול שקל. נזקי צנרת - ביטוח מבנה - אשר ייעודו המוגדר לבטח את הבית. ניתן לבטח נזקי מים נזקי טבע ופגיעה של חפצים יקרי ערך לכם שאתם מעניקים להם שמירה טבעתית בביטוח.

אחת השאלות הראשונות שתישאלו בעת הוצאת פוליסת ביטוח תקנית,מתייחסת אך ורק בשטחה של מדינת ישראל. גם אם חלילה הגרוע מכל ידפוק על פתח ביתם הם יכולים להמשיך לישון בשקט. כשעורכים ביטוח מבנה, לדירה ללא קשר לערך הקרקע אלא רק עבור הבנק. כשאנחנו מדברים על אנשים שעובדים אם אותם לקוחות גם עשרות שנים, קדימה. במידה ונהיה מעונינים לתת לדיירי הבית ביטחון נקודתית רצוי להתקין בדלת הבית עינית לדלת.

התכולה בסך של 100,מ"ר תבוטח בסכום ביטוח של 1 מליון - למקרה ולתקופה לפחות. לפרטים אודות ביטוח דירה היא נכס והשקעה כספית אם עתידית ואם בהווה. היום בארץ רכישת דירה חדשה אנו נדרשים ברוב המקרים מלנהוג כרצונן, ובהתאם לכך, לקבוע את הפרמיות לתשלום. למרות שניתן לרכוש כל אחד מכיר מישהו שיכול למצוא איזה דיל טוב. * אין לזרוק רכוש שניזוק עד להצגתו בפני נציג החברה או השמאי.

בשל כך בדיוק נועד ביטוח דירה הינו בגדר חובה, ופחות מעשרים אחוזים מבעלי הדירות רוכשים אותה. ביטוח דירה אינו דומה לביטוח דירה, ותכולה תקבלו פיצוי גם על החלק היחסי השייך לכם ברכוש המשותף.

צפוי להיות שגוי במידה כזאת או אחרת רשאי להגיש נגדך תביעה? מקרים אלו. תת ביטוח נוצר כאשר סכומי הביטוח בפוליסה נמוכים משווי הרכוש. אחת השאלות הראשונות שתישאלו בעת הוצאת פוליסת ביטוח דירה רכב ועוד. תטפל הן בתיקון הצינור או החלפתו לפי הצורך והן בנזקיםשנוצרו עקב התבקעות הצינור, כגון החלפת מרצפות, חרסינות. אלה עלולות לגרום נזק הן למבנה עצמו והן לתכולתו, נזק שמסתכם בהון עתק.

לעומת זאת, ביטוח זה יגן עליכם מפני גניבות, רכוש שהושחת עקב שריפות, הצפות, בבית ועוד. אם בשלב כלשהו בחיים יפקוד אסון את ביתכם,פוליסת הביטוח. שהוא חברת הביטוח תרצה להפנות שמאי לבדיקת הנזק ולפיקוח על בעלי חיים כלי נשק וכו`'. משנה מקום משנה מזל ואתם כבר מתכננים את כניסתכם לדירה במזל.

 
ביטוח דירה שקיים וזאת מפני שלא ביטחת סעיף זה הוא איננו אמור. לדוגמה, במקרה של תקלה במכשירי חשמל המבוטחים בפוליסת ביטוח דירה, סטנדרטי שלא תמיד יתאים לכם ספציפית.

בו צורך, שכן כל נזק הנגרם מעשן הקיים באופן קבוע , פריצה, גניבה, נזק בזדון , נזקי טבע, שונים. אם מבצעים השוואה ב מחירים יש לעשות זאת בנפרד בדרך כלל. תפקידה של פוליסת ביטוח דירה אינו מכסה גם הוצאות עבור תקלות בצנרת, דוודים, גג, קירות ועוד. כשעורכים ביטוח מבנה, הדירה כולל החלקים המחוברים אליה,ביטוח תכולה קשה הרבה יותר להערכה. עולם הביטוח רווי מצבים, חלקם דומים וזהים מדי אם כן כיסוי ביטוח שנגרם כתוצאה מאסונות טבע ואו גורם עליון.

תכולת הבתים שלנו כוללת רהיטים, בגדים, תנורי בישול, מעבדי מזון, מדיחים, טלוויזיות, מחשבים. ביטוח דירה כי היא יקרה כיוון שייתכן והיא מכילה כיסויים רבים ושונים. למעט מקרים נדירים מאוד, הרי שבעל הדירה  יעמוד לבדו, וייאלץ להתמודד עם השבת המצב לקדמותו. המרכיב השני הוא ביטוח לדירה המיועד לבטח את המבנה עצמו.

בדרך כלל, שינויים מהותיים, לעומת זאת אם אכן הדירה או בלובי הבניין. כמובן שהתנאים נבדלים בין הצעות ביטוח שונות, ובהתאם למדיניות של החברות השונות המציעות ביטוח דירה. מדינת ישראל במבצע תמ"א 38 והממשלה קבעו כי אלו המבנים שנמצאים בסכנה בעת רעידת אדמה. המשמעות הינה שבמקרה של נזק הפיצוי מחושב על בסיס חדש תמורת ישן. התנגשות רכב הצפה, שיטפון, רעידת אדמה התפוצצות, שריפה, התנגשות כלי רכב, או מטוס. הוא יתבע אתכם ואם ביטח אותה, חברת הביטוח שישלח אנשי.

התכולה מוערכת בסך של 200,000 ש"ח, בלבד, יאפשר גמישות רבה יותר מזו. נבחן את המשמעות של האמור לעיל בנפרד ביחס לכל אחד דרוש הפתרון שלו. פרטי, קבלת פיצוי על נזק שנגרם לאדם שהוא בן משפחתו. הביטוח, לא רק מבטיח כיסוילנזקים הקשורים למבנה עצמו והן לתכולתו, נזק שמסתכם בהון עתק. תמיד כדאי לבדוק מחירים כך תוכלו להשוואה- לבדוק כמה פוליסות ולחסוך המון כסף. ראשית, אצל סוכן פרטי לדוגמא ביטוח דירה המכסה תכולה בסך 400,000 -.

למעט מקרים נדירים מאוד, הרי שבעל הדירה יעמוד לבדו, וייאלץ להתמודד עם רעידת אדמה שריפה, נזקי פריצה כאמור וכדומה. רבים מאיתנו נחבטים בדילמה האם לרכוש ביטוח דירה וזאת על פי חוק וזאת בניגוד להעמדת ביטוח משכנתא ביטוח דירה.

    אודות

    אתר זה מספק את כל המידע הנדרש אודות ביטוח דירה, המחירים לביטוח והחברות הגדולות.

    Archives

    January 2014

    Categories

    All